Vodič za Pay Per Click oglašavanje online trgovina

Posted by Astarta:Bit on Jul 28, 2020 9:54:11 PM
Astarta:Bit
Find me on:

Pay-per-click (PPC) oglašavanje jedan je od najbitnijih alata za generiranje rasta online trgovine i, naravno, povećavanje same prodaje kao konačnog cilja. 45% malih tvrtki s manje od 50 zaposlenika, ulažu u PPC oglašavanje, taj broj se povećava na 74% kod tvrtki s više od 50 zaposlenika.

Zašto je PPC oglašavanje važno za online trgovinu?

Iako je Amazon trenutno prva stanica za pretraživanje u procesu online kupnje, Google je odmah iza njega. Štoviše, prema Woodstream-u, na Amazonu kupac u prosjeku kupuje svakih 26 dana, dok nakon pretraživanja na Google-u to čini nakon 20 dana, od toga 35% obavi kupnju u roku od 5 dana nakon online pretraživanja.
U nastavku navodimo 5 načina kako nadjačati konkurenciju bez prevelikih troškova.

PPC za online trgovinu

Izbalansirajte općenite i ultra-specifične ključne riječi.

Zamislite na trenutak da prodajete gume i naplatke u fizičkoj trgovini u ulici u kojoj se već nalazi nekolicina takvih prodavaonica. Svaki dan vidite potencijalne kupce koji šeću ulicom i pregledavaju robu ne znajući još niti koju marku žele niti koja je dimenzija onoga što trebaju.

Mnogi od njih će ući u trgovinu i započeti razgovor s prodavačem, tražeći savjet i sakupljajući podatke. Zapamtit će vas ali će tražiti i dalje, ovaj put informiranji i uspoređujući cijene.

S druge strane, dolaze kupci koji znaju točno koju gumu žele, marku pa čak i specifikacijski broj modela. Velika je mogućnost da će takvi kupci, koji su mnogo dalje u ciklusu kupnje, kupiti gume kod vas ako su u vašu prodavaonicu ušli prvu.

Ista stvar događa se i kod online trgovine. U primjeru iz industrije, ključne riječi mogu biti “jeftine gume” ili “prodaja guma online”. Korisnici će kliknuti na 5-6 različitih oglasa, iskoristiti vašu stranicu za istraživanje i tada obaviti kupnju kod onoga koji ima najpovoljniju cijenu.

No, dok su općenitije i dobro poznate ključne riječi skuplje, možete ih izbalansirati ciljajući specifične pojmove iz odabranog spektra. Primjerice, kao ključne riječi možete isprobati brojeve modela, imena dijelova ili specifikacijske brojeve. Takve ključne riječi rijetko se pretražuju, no postoji mnogo kupaca koji točno znaju što hoće i trebaju samo naći najjednostavniji način da to i dobiju.

Identificirajte i proširite upotrebu dužih ključnih izraza (long-tail keywords).

Mnogi kupci znaju što točno žele, ali ne znaju UPC kod. U tom slučaju pretražuju duže ključne izraze, primjerice “crvene capri hlače za djecu”.

U Google Ads sučelju pogledajte svoj Search Query Report. On će vam pokazati koji su točno izrazi korišteni da prikažu vaše oglase. Identificirajte one koji su potaknuli konverziju i pokušajte identificirati duže izraze.

Licitirajte za ključne riječi slične onima vaših konkurenata.

Mnogi pretražuju proizvode za koje su čuli kod određenih brandova, ali se još nisu odlučili za kupnju i otvoreni su za druge opcije ako naiđu na bolju ponudu. Iz tog razloga je važno kreirati kampanje koje targetiraju ključne riječi vaše konkurencije, a prikazuju vas kao dobru alternativu.

Ne koristite brandirane ključne riječi konkurencije.

Slično da, isto ne. Jer, moglo bi vam se dogoditi nešto od sljedećeg:

  • plaćati ćete manje kvalitetan traffic

  • kada vaš konkurent primijeti, može drastično povećati troškove tako što će sam

  • ponuditi nešto bolju opciju (jer ima višu ocjenu kvalitete)

  • vaši se konkurenti mogu žaliti Google-u i možete biti opomenuti ili čak kažnjeni

  • izgledat ćete kao loš igrač ili negativac

Umjesto toga, učite od konkurencije kako bi formirali svoju vlastitu strategiju. Primjerice, ako vaš konkurent licitira na riječi koje su važne za vaše poslovanje, razmislite o plaćenoj prisutnosti za te pojmove.

Uključite cijene u svoje oglase.

S obzirom na ograničeni broj riječi i rastuću cijenu po kliku, postaje sve važnije kvalificirati svoj promet prije nego što se oglas klikne.

Čak i kad targetirate određene ključne riječi, ne možete znati da li će privući ozbiljne kupce. Međutim, možete identificirati manje ozbiljne jednostavnim postavljanjem cijene u vaš oglas. Ako nekome tko je voljan potrošiti 100 kuna unaprijed kažete da je cijena vaših proizvoda od 150 kuna na više, neće kliknuti na vaš oglas. Time štedite svoj budžet i koristite ga za one koji znaju što očekvati, nisu iznenađeni cijenom i vjerojatnije je da ćete ostvariti prodaju.

 

Dogovorite besplatne Inbound marketing konzultacije!

Prijavite se na naš blog!

Inbound marketing generira 54% više kvalitetnih leadova nego klasične taktike digitalnog marketinga!Dogovorite besplatne Inbound marketing konzultacije!

Zadnje objave