Što je Inbound marketing?

Posted by Astarta:Bit on May 20, 2020 9:35:03 PM
Astarta:Bit
Find me on:

4 komponente Inbound metodologije.

Unatrag 15-ak godina, Inbound marketing je provjereno najučinkovitija marketinška metoda za online poslovanje, generiranje lead-ova, i smanjivanje vremena konverzije. Umjesto starih metoda outbound marketinga: kupovanja oglasa, mailing lista i nadanja da će potaknuti neku akciju, Inbound marketing stavlja težište na davanje kvalitete vašoj publici tamo i kad im je najpotrebnija. Usklađivanjem sadržaja koji objavljujete s interesima vaše publike, organski privlačite posjetitelje koje zatim, kroz vrijeme, možete konvertirati, sklopiti posao i zadovoljiti.

Stvarajući sadržaj isključivo napravljen da privuče vaše idealne potencijalne klijente, Inbound marketing privlači kvalitetne kupce koji se opetovano vraćaju tražeći još. Najbolja stvar kod ove vrste marketinga je što nije plaćena forma oglašavanja, tako da sadržaj može egzistirati na vašoj stranici dok god vi to želite. Razlika između takvog i plaćenoga sadržaja primjećuje se kad prestanete plaćati Google Ads, Facebook Ads i slično jer posjećivanje vaših stranica ne staje, već nastavlja i dalje.

4 faze Inbound marketinga

Postoje 4 ključne faze Inbound marketinške strategije: privući (attract), konvertirati (convert), sklopiti posao (close) i zadovoljiti (delight).

  1. Privući (Attract). Privlačenje potencijalnih klijenata prvi je korak u metodologiji inbound marketinga. U ovoj početnoj fazi potencijalnom klijentu se nudi pravi sadržaj, na pravom mjestu i u pravo vrijeme putem SEO-a i marketingom na društvenim mrežama.   

  2. Konvertirati (Convert). Kada privučete prave posjetitelje na vašu stranicu, cilj je pretvoriti ih u potencijalne klijente putem njihovih kontakt podataka na landing page-u. Kako bi dobili ove vrijedne informacije, nudi im se kvalitetan sadržaj koji im je potreban u tom trenutku. Pomažete im dajući informacije koje trebaju, a oni zauzvrat daju svoje kontakt podatke.

  3. Sklopiti posao (Close). Trenutak kad potencijalnog kupca pretvorite u kupca. U ovoj fazi koriste se posebni marketinški alati kao što su marketing putem e-pošte, automatizacija i praćenje društvenih mreža kako bi se osiguralo da se poslovi s pravim lead-ovima sklope u pravo vrijeme.

  4. Zadovoljiti (Delight). Inbound marketing se vrti oko pružanja izvanrednih sadržaja i potencijalnim klijentima i klijentima. To znači da čak i nakon što potencijalni klijent postane klijent, i dalje mora biti angažiran i uljučen kroz relevantni sadržaj, društvene mreže i trigger marketing. Cilj je oduševiti kupce vašim rješenjem njihovih problema i na taj način ih pretvoriti u vaše promotore.

inbound_4-faze_dijagram_1600x600_astarta_bit

Više o svakoj fazi Inbound marketinga možete pronaći klikom na svaku pojedinu fazu navedenu ispod:

Inbound metodologija uključuje vas u svaku fazu kupovine potencijalnog kupca do pronalaska savršenog proizvoda ili usluge, a to čini privlačenjem pravih posjetitelja na vašu web stranicu, pretvaranjem u kvalitetne lead-ove, većom prodajom i zadovoljstvom vaših kupaca. 

Radeći po Inbound metodologiji, vi ste odgovorni za svoje rezultate. Sukladno tome, najbolji rezultati postižu se putem Inbound marketing kanala i taktika koji omogućuju stvaranje i isporuku određenog i potrebnog sadržaja za vaše potencijalne klijente i to u pravo vrijeme.

 

Topics: inbound marketing, hubspot, inbound, digitalni marketing, hubspot, lead generation, lead nurturing

Prijavite se na naš blog!

Inbound marketing generira 54% više kvalitetnih leadova nego klasične taktike digitalnog marketinga!Dogovorite besplatne Inbound marketing konzultacije!

Zadnje objave