Metodologija Inbound marketinga - Faza 2: Konvertirati (Convert)

Posted by Astarta:Bit on May 23, 2020 8:52:31 AM
Astarta:Bit
Find me on:

Pretvorite posjetitelje u kvalitetne leadove

Da li ste upoznati s Inbound marketing metodologijom? Ako ste propustili prijašnje tekstove možete ih pročitati ovdje.

U ovoj fazi posao se počinje kretati. Volimo ovu fazu jer se u fazi kroz konverzije vide rezultati vašeg truda. Već ste naveli strance da postanu stalni posjetitelji i sad ih morate pretvoriti u leadove (potencijalne klijente) tako što će ostaviti svoje podatke na vašoj stranici. Na vama je da te podatke iskoristite u svom marketingu i prodajnom lijevku (sales funnel).

Metodologija Inbound marketinga 2. korak: Konvertirati (Convert)

Nakon što privučete posjetitelje na svoju stranicu, sljedeći je korak pretvaranje tih posjetitelja u potencijalne kupce prikupljanjem njihovih podataka za kontakt. Mnogo tvrtki zanemaruje ovaj dio. Ili nemaju pravi sadržaj za generiranje leadova, ili daju previše svog premium sadržaja bez prikupljanja podataka za kontakt.

Podaci za kontakt nevjerojatno su vrijedni. Stoga, kako bi vaši posjetitelji dali svoje podatke za kontakt, trebate im ponuditi nešto zauzvrat! Neki primjeri sadržaja na premium razini su: e-knjige, checkliste, webinari, prezentacije, videozapisi i slično. Odredite što je bitno vašem idealnom kupcu i počnite od toga. Za početak vam je potreban samo jedan sadržaj po buyer personi, a kasnije ga možete razvijati po fazama ciklusa kupnje. Ne pokušavajte napraviti sve odjednom, jer može postati prezahtjevno i zaustaviti vaš proces stvaranja sadržaja.

Neke od najvažnijih stvari koje treba uzeti u obzir prilikom pretvaranja posjetitelja u qualified leads uključuju:

  • Landing ​​stranice s kontakt formama: Landing stranica pruža uvid u informacije koje će posjetitelji dobiti u premium sadržaju, ali također uključuje i kontakt formu (obrazac) koju trebaju ispuniti kako bi dobili taj sadržaj.

  • Pozivi na akciju (CTA): Poziv na akciju (call to action), je gumb koji se nalazi na vašoj web stranici ili blogu. Govori posjetitelju što želite da učini sljedeće, npr. preuzmite brošuru, pogledajte video. Kad kliknu na gumb, on ih preusmjerava na landing stranicu s obrascem.

  • Učinkovit e-mail marketing: Kad netko unese svoje podatke, želite im poslati kratki povratni (follow up) e-mail. On će sadržavati infomacije koje su tražili, bilo da se radi o videozapisu, e-knjizi ili nekom drugom obliku premium sadržaja. Također, dat ćete im i sekundarni poziv na akciju pokušavajući ih premjestiti dalje u prodajni lijevak (funnel). Na primjer zakazivanje demonstracije, traženje procjene i slično.

Kao što vidite, faza konverzije nevjerojatno je važna. Sada kada ste privukli posjetitelje na svoju stranicu, možete ih pretvoriti u potencijalne klijente! To je najvrjednije za online trgovca, jer ga od ovog možete voditi kroz proces kupnje.

 

Topics: inbound marketing, hubspot, digitalni marketing, lead generation, lead nurturing, content marketing

Prijavite se na naš blog!

Inbound marketing generira 54% više kvalitetnih leadova nego klasične taktike digitalnog marketinga!Dogovorite besplatne Inbound marketing konzultacije!

Zadnje objave