Metodologija Inbound marketinga - Faza 4: Zadovoljstvo (Delight)

Posted by Astarta:Bit on May 23, 2020 2:26:25 PM
Astarta:Bit
Find me on:

Stvaranje zadovoljnih kupaca...

Da li ste upoznati s Inbound marketing metodologijom? Ako ste propustili prijašnje tekstove možete ih pročitati ovdje.

Kao što znate, Inbound marketing i Inbound prodaja baziraju se na dijeljenju vrhunskog sadržaja s potencijalnim klijentima i kupcima. Ako je netko s vama potpisao ugovor ili kupio vaš proizvod, ne znači da ga možete odmah zaboraviti. Zapravo, to je najgora stvar koju možete napraviti.

Inbound tvrtke nastavljaju kontakt s kupcima, žele zadovoljne kupce, a s time i prodaju više (upsell) i povećavaju svoju bazu korisnika u promotore koji sa zadovoljstvom pričaju o tvrtci ili proizvodu koje vole. Kako to postići?

Metodologija Inbound marketinga 4. korak: Zadovoljiti (Delight)

Vrlo često se ovaj korak zanemaruje, ne pridaje mu se pažnja kao i ostalim fazama Inbound metodologije. Neopisivo je važno nastaviti komunikaciju s klijentima, čak i nakon što su potpisali ugovor.

Ne možemo dovoljno naglasiti da se Inbound marketing bazira na dijeljenju vrhunskog sadržaja s korisnicima, neovisno o njihovom trenutnom statusu - posjetiteljima stranice, potencijalnim kupcima ili postojećim korisnicima. Takvim odnosom otvarate vrata ponovljenim kupnjama i poslovanju u budućnosti. Neki od primjera kako zadovoljiti kupce su newsletter (naravno, baziran na buyer personi), upitnici, razni alati koji poboljšavaju iskustvo vašim klijenata, pa čak i blogovi pisani isključivo za vašu bazu korisnika. 

Nekoliko načina kako možete povećati zadovoljstvo svojih kupaca:

  • Trigger marketing
  • Praćenje aktivnosti na društvenim mrežama
  • Ankete
  • Dinamični sadržaj (uključujući tekstove i CTA)
  • Analitika

Inbound metodologija obuhvaća poduzete korake i alate koji vam pomažu da maksimizirate rezultate svojih online marketinških akcija povećanjem posjetitelja web stranice, te generianjem korisnika, leadova, kupaca i zadovoljnih promotora!

Inbound marketing omogućuje marketinškim stručnjacima privlačenje posjetitelja, konverziju leadova, ostvarivanje kupnje i stvaranje zadovoljnih ambasadora vašeg poslovanja, usluge ili proizvoda.

Treba imati na umu da se Inbound marketing ne događa sam od sebe - vi morate obaviti posao. To nije nešto što postavite i zaboravite, već dobro podešen stroj koji bi se, uvijek kad dobijete nove podatke, trebao ažurirati; potrebno je konstantno uvoditi nove alate i tad će se vaš brand i dalje razvijati.

Sad je vrijeme da krenete, počnete proizvoditi i ponudite sadržaj idealnim kupcima, na pravom mjestu i u pravo vrijeme.

Topics: inbound marketing, hubspot, inbound, digitalni marketing, lead nurturing, content marketing

Prijavite se na naš blog!

Inbound marketing generira 54% više kvalitetnih leadova nego klasične taktike digitalnog marketinga!

Dogovorite besplatne Inbound marketing konzultacije!

Zadnje objave