5 načina kako integrirati Inbound i tradicionalne marketinške metode

Posted by Astarta:Bit on May 24, 2020 6:52:00 AM
Astarta:Bit
Find me on:

Mnogo je priče oko Inbound marketinga zadnjih godina - s razlogom.

Inbound marketing je cjenovno vrlo prihvatljiv i ima mogućnost generiranja prometa i potencijalnih klijenata na vaše stranice mjesecima, čak i godinama. Ipak, ova vrsta digitalnog marketinga ne bi trebala u potpunosti zamijeniti klasične metode. Kao što koristite različite kanale za svoje marketinške aktivnosti, izrazito je važno uravnotežiti Inbound i klasične metode kako bi vašu integriranu strategiju podigli na viši nivo. To možete učiniti na jedan od ovih 5 načina:

  1. Sajamskim aktivnostima dodajte i digitalnu komponentu

    • Sajmovi su i dalje vrlo zahvalan marketinški alat. Postavljaju vas pred ciljanu publiku na vremenski i troškovno učinkovit način zbog broja kontakata koje ćete vjerojatno dobiti. No, bitno je ne zaboraviti da digitalni marketing može vaš nastup učiniti još efektivnijim.

    • Razmislite o dodavanju e-mail marketinga. Možete poslati e-mailove s najavom na adrese kontakata za koje vjerujete da će biti na sajmu, u isto vrijeme im dajući na znanje da ćete biti tamo, o eventualnim predavanjima koje ćete održati, te čak i dogovoriti vrijeme kako bi se povezali s vašim prodajnim timom. Također, promovirajte događaj na društvenim mrežama kako bi vaši follower-i znali da ste tamo i dali im mogućnost da se povežu s vama.

    • Nakon sajma, uvedite follow-up kampanju u kombinaciji s e-mail marketingom, automatizacijom i jedan-na-jedan follow-up vašeg prodajnog tima s osobama koje su vas posjetile na sajmu.

  2. Iskoristite video marketing

    • Tradicionalnim, outbound marketingom poput televizijskih reklama, tvrtke iniciraju razgovor i šalju poruku širokoj publici. Ova vrsta oglašavanja još uvijek funkcionira i važna je jer povećava globalnu vidljivost i prepoznatljivost branda. No, isti sadržaj možete koristiti i u Inbound tehnikama.

    • Razmislite o postavljaju i promoviranju videa na YouTube. Na taj način možete dobiti više pretplatnika (subscribers) i postaviti link na landing stranicu na vašem website-u.

    • Također, možete podijeliti video na društvenim mrežama i e-mailom kako bi bili sigurni da će ga vidjeti vaša sadašnja publika i potencijalni follower-i. Možda će vaš video trebati nešto post-produkcije kako bi ga prilagodili različitim kanalima, ali su odličan način da iskoristite svoj materijal kako bi vaši potencijalni i sadašnji kupci dobili konzistentno brand iskustvo.

  3. Offline kanalima pozovite klijente da preuzmu digitalne resurse

    • Iskoristite tiskane publikacije, reklame i časopise kako bi strateški povezali vaše online i offline kanale. Na primjer, ako imate tiskani oglas u časopisu ili neku drugu offline promociju, želite privući ljude na vaše online kanale komunikacije kako bi se mogli povezati s njima na smislen i konzistentan način.

    • To možete učiniti tako da ih usmjerite na zadanu landing stranicu, tražeći njihovu e-mail adresu kako bi dobili pristup određenoj ponudi, tražeći da se pridruže online konverzaciji i slično. Tako ćete integrirati sve kanale komunikacije vašeg branda i pružiti potencijalnim kupcima i klijentima prilike da postanu dio vašeg prodajnog lijevka (sales funnel) i korisničkog iskustva.

  4. Koristite tiskane publikacije.

    • Osim korištenja tradicionalnog marketinga za privlačenje potrošača do vaših digitalnih resoursa, tiskani sadržaj kreiran za offline promociju možete upotrijebiti i za aktiviranje na online kanalima.

    • Na primjer, ako ste napravili tiskanu publikaciju, razmislite kako bi neki dio tog sadržaja mogli prilogoditi za online komunikaciju. Primjerice, sadržaj kataloga može biti odličan način za pokretanje nove marketinške kampanje putem e-maila usmjerene na potencijalne kupce ili kupce. Ili, ako imate veću tiskanu publikaciju, možda imate članke koje možete iskoristiti za svoj blog, a mogu se promovirati putem društvenih mreža i e-mail marketinga. Razmislite koje bi još materijale mogli iskoristiti kako bi povećali učinkovitost.

  5. Uložite u interaktivni billboard, kiosk ili drugu digitalnu signalizaciju.

    • Ova će strategija u velikoj mjeri ovisiti o vrsti posla koji imate i imate li fizički poslovni prostor. Za pravu tvrtku, kombiniranje tradicionalnog oglašavanja na prodajnom mjestu (POS) s taktikama Inbound marketinga može polučiti ogroman uspjeh.

    • Tradicionalno, billboardi i panoi su statični. Ali s novom tehnologijom za digitalnu signalizaciju, postali su interaktivniji i pružaju vam nove načine povezivanja s potrošačem. U trenu kad se potencijalni klijent ili korisnik nalazi na vašoj lokaciji, razmislite o načinima kako iskoristiti ovaj kanal za dobivanje e-mail adresa i ostalih podataka putem kvizova, e-mail logina i slično.

Kao što vidite, kod integriranja online i offline aktivnosti treba uzeti u obzir mnogo elemenata. No, ove će vam strategije pomoći da uštedite vrijeme i resurse jer isti sadržaj možete iskoristiti na više medija. Osim što štedite novac, gradite i učvršćujete i svoj imidž kod svojih potencijalnih klijenata i kupaca.

 

Topics: inbound marketing, hubspot, digitalni marketing

Prijavite se na naš blog!

Inbound marketing generira 54% više kvalitetnih leadova nego klasične taktike digitalnog marketinga!Dogovorite besplatne Inbound marketing konzultacije!

Zadnje objave